بیمه دانا یکی از شرکت‌ های خصوصی با قدمت و تجربه بالا است که انواع بیمه‌ نامه ها را در قالب طرح ‌های متنوع و متفاوت به مخاطبان خود  ارائه می‌ کند. یکی از این طرح های بسیار کارآمد و مفید که در حال حاضر بیمه دانا با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور از بین بردن دغدغه مالی شهروندان اقدام به ارائه آن نموده؛ طرح جامع بیمه ای مهردانا است.

طرح مهر دانا شامل دو بسته “طلایی” و “نقره ای” است که با ارائه طیف کاملی از پوشش های بیمه ای به مشتری؛ جان، مال و خودروی وی را به صورت همزمان تحت پوشش بیمه ای قرار می دهد. در طرح مذکور برای هر شهروند تا سقف 200.000.000 ریال بابت خرید بیمه نامه با تسهیلات 12 ماهه بدون سود و کارمزد، همراه با یک ماه تنفس در اقساط اعطا می گردد.

در طرح طلایی مهر دانا خرید بیمه نامه آتش سوزی طرح3، حوادث انفرادی طرح 3 و عمره ساده زمانی اجباری و خرید بیمه نامه ثالث و بدنه اختیاری و در طرح نقره ای مهردانا خرید بیمه نامه های آتش سوزی طرح1 یا 2، حوادث انفرادی طرح 1یا2 و عمره ساده زمانی اجباری و خرید بیمه نامه ثالث و بدنه اختیاری می باشد. در ادامه شرح دقیق شرایط بیمه نامه جامع مهردانا را خدمتتان توضیح خواهیم داد.

مزایای طرح جامع مهر دانا:

  • عدم نیاز به پیش پرداخت
  • اقساط 12 ماهه همراه با یک ماه تنفس
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک جهت افتتاح حساب
  • بهره مندی از 10 درصد تخفیف نقدی در بیمه های بدنه
  • بهره مندی از 2.5 درصد تخفیف توافقی در بیمه نامه ثالث
  • امکان صدور چند بیمه نامه به صورت همزمان در یک وام و تنها با یک فقره چک ضمانت
  • صدور بیمه نامه های شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی منازل مسکونی و حوادث انفرادی و عمر زمانی ساده در غالب طرح جامع مهردانا و استفاده از تسهیلات بانک مهر برای خرید بیمه نامه ها تا سقف 200.000.000 ریال
  • صدور بیمه نامه های مذکور با نرخ های ویژه و رقابتی
  • بهره مندی از خدمات مازاد شامل: اعزام امدادگر، حمل خودرو در شهر و جاده، تعویض لاستیک پنچر یا تسمه ها، سوخت رسانی، باتری به باتری و مشاوره تلفنی به صورت کاملا رایگان و 24ساعته در سراسر کشور

طرح مهریار چیست؟

طرح مهریار جامع ترین و کامل ترین بیمه حوادث انفرادی است که علاوه بر پوشش حوادث فوت، نقض عضو و کارافتادگی و جبران هزینه های پزشکی ، به مدت 30 سال مستمری ناشی از فوت و مدت 20 سال مستمری ناشی از کارافتادگی را به باز ماندگان بیمه شده پرداخت می کند. همچنین پرداخت غرامت روزانه در صورت بستری شدن بیمه شده در بیمارستان، از دیگر مزیت های این طرح می باشد

بیمه نامه عمر ساده زمانی چیست؟

بیمه نامه عمر ساده زمانی  یکی از قدیمی ترین نوع بیمه نامه های عمر در ایران می باشد. اگر کارمند و یا کارکنان بخش دولتی یا خصوصی هستید حتما این بیمه نامه را می شناسید. در بیمه نامه های عمر ساده زمانی در صورت فوت، مبلغ تعیین شده به عنوان سرمایه به خانواده و یا ذینفعان انتخابی متوفی پرداخت می گردد.

بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی چیست؟

بیمه آتش سوزی منازل مسکونی بدین قرار است که در مقابل دریافت وجهی که حق بیمه نامیده می شود، تعهداتی در مقابل زیانهای مالی بیمه گذار بابت  خطراتی که تحت پوشش بیمه نامه قرار گرفته است از سوی شرکت بیمه داده می شود. بیمه آتش سوزی خسارات وارده به اموال و دارایی های منقول و غیر منقول همانند ماشین آلات، تجهیزات، لوازم و اثاثیه منزل، ملزومات اداری، موجودی فروشگاهها و انبارها و ساختمانها و تأسیسات واحدهای صنعتی، غیرصنعتی، تجاری و مسکونی را جبران می کند. برابر آمارهای منتشره بسیاری از واحدهای صنعتی، تولیدی تجاری و مسکونی و … دچار آتش سوزی می شوند که در نتیجه صاحبان آنها با خسارات مالی هنگفتی مواجه می گردند، دقیقا همانند حوادث های طبیعی چندی پیش که در تهران و سایر استان ها خسارات قابل توجهی به برخی از مناطق وارد کرد. نا گفته نماند بر اساس پیش بینی کارشناسان که با در نظر گرفتن شرایط جوی کره زمین می باشد در آینده شاهد حوادث و بلایای طبیعی بیشتری خواهیم بود؛ در نتیجه خرید بیمه نامه آتش سوزی بنظر امری واجب و عاقلانه می باشد.

در این طرح بدلیل خرید گروهی بیمه نامه های مذکور؛ نرخ و شرایط بیمه نامه ها به شدت کاهش یافته تا شهروندان عزیز ضمن آسودگی خاطر از مزایای دیگری همانند خدمات جاده ای رایگان به شرح ذیل بهره مند گردند.

كلمات كليدي : کارت طلایی مهر دانا، کارت طلایی مهر ایران، طرح جامع مهر ایران، کارت طلایی، کارت نقره ای ، کارت نقره مهر ایران، کارت نقره ای مهردانا، کارت طلایی و نقره ای، کارت طلایی بیمه دانا، کارت نقره ای بیمه دانا، مهر دانا طلايي شد.

جهت صدور بیمه نامه و مشاوره توسط کارشناسان در نمایندگی بیمه دانا سعادت آباد خواهشمنداست  از طریق های ذیل اقدام فرمایید.

تلفن: 22093082-021

WhatsApp: 09022093082

ایمیل: dana.arya5017@gmail.com

آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از خیابان شانزدهم، پلاک 61، ساختمان کاج، طبقه اول، واحد 4، نمایندگی بیمه دانا

تماس با ما